Wie regelen de ZOET / KARPER en JEUGD wedstrijden

Jan-Willem Hakvoort.

Rob Verwilligen.

Manuela Halfwerk.

De wedstrijdcommissie Zoet heeft als belangrijkste taak, het organiseren en uitvoeren van de zoet wedstrijden van de vereniging en draagt tevens zorg voor de uitvoering hiervan.
Zij zijn verantwoordelijk voor het samenstellen van de wedstrijdkalender.
Zij zijn verantwoordelijk voor het uitzetten van het wedstrijdparcours, en het begeleiden van de deelnemers
Tevens dienen zij de wedstrijdvoorschriften en reglementen te kennen en te handhaven en zijn zij het aanspreekpunt voor de wedstrijdvisser.

Het aanvragen van wedstrijden, het aannemen van inschrijvingen, het aanmelden bij diverse instanties, het verzenden van betaalverzoeken t.b.v. de inschrijfgelden, het digitaal loten van de stekken, het verwerken van de uitslagen  en het verwerken van de prijzengelden verloopt via het wedstrijdsecretariaat.