Vergunningen en Lidmaatschap

Om in al onze wateren te mogen vissen dient U lid te zijn van H.V. Vlissingen aangezien niet alle  wateren zijn ingegeven in de Landelijke lijst van viswateren.
Voor de wateren die wel zijn opgenomen in de Landelijke lijst van Viswateren is geldige VISpas vereist welke is uitgegeven door Sportvisserij Nederland.

DE KOSTEN ZIJN ALS VOLGT:

1. JEUGDVERGUNNING.
    met 1 hengel, 13 jaar of jonger, met / zonder begeleiding, alleen in verenigingswateren, inclusief lidmaatschap:
   GRATIS.

2. JeugdVISpas
    met 2 hengels 13 jaar of jonger, in alle verenigings-en landelijk ingebrachte wateren, inclusief  lidmaatschap:
    € 16.25.

3. VISpas
    met 2 hengels 14 jaar of ouder, in alle verenigings-en landelijk ingebrachte wateren, inclusief lidmaatschap:
    € 38,50.

Voor deelname aan de wedstrijden dient u in het bezit te zijn van een geldige VISpas welke is uitgegeven door H.V. Vlissingen.

Als nieuw lid betaald U eenmalig  € 10,00 administratiekosten.

LET OP !!! PER 1 SEPTEMBER 2023 hebben wij onze ledenadministratie overgedragen aan Sportvisserij Nederland.
Voor vragen en administratieve zaken omtrent uw VISpas dient u contact op te nemen met Sportvisserij Nederland.
De contact gegevens zijn:
ledenadministratie@vispas.nl of  0900 - 2025358 (€1,00 per gesprek) en eventueel MijnSportvisserij https://www.mijnsportvisserij.nl

Opzegging van uw lidmaatschap dient schriftelijk vóór 1 oktober bij de ledenadministratie bekend te zijn.
Een Vispas is geldig van 1 januari tot en met 31 december, dit geldt dus ook voor het lidmaatschap!

LET OP !!! MET DE KLEINE VISPAS KUNT U NIET IN DE VERENIGINGSWATEREN TERECHT !!!!

Deze vergunningen kunt U alleen online aanvragen bij:

Klik op VISPAS om deze aan te vragen.
Klik op Jeugdvergunning om deze aan te vragen.