Catch & Release

We hopen binnenkort te kunnen starten met de Catch and Release Club afhankelijk of de website dan klaar is.
De kosten van een lidmaatschap gaan € 24 per jaar kosten .
Daarvoor krijg je een gratis meet mat of meetplaat volledig toegang tot het ledengedeelte op de website met een marktplaats waar je hengelsport spullen kan kopen en verkopen, een forum waar je contact kan maken met andere vissers, een loterij waar je prijzen kan winnen met ingestuurde foto's video's of verhalen.
Ook krijg je 10 % korting bij Catch and Release Dealers door heel Nederland. Verder kun je gratis deelnemen aan workshops, evenementen van Catch and Release, de bedoeling is als de club groeit en sterker wordt kortingen te bedingen bij hengelsport beurzen.
Verder steunen wij goede doelen in de hengelsport zoals vissen voor gehandicapten.
Als lid kun je ook je eigen ideeën inbrengen voor workshops of evenementen, die nemen wij dan mee in de vergaderingen.
Een hechte club van Catch and Release vissers wereld wijd is ons streven zodat je ook contacten kan opbouwen in het buitenland.
Ons motto is dat de pas veel meer oplevert dan hij kost.
Van harte welkom om samen aan de club te bouwen !!

Groeten van het Catch and Release Team